1. Haberler
  2. EĞİTİM
  3. Kahta’da “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” projesi başladı

Kahta’da “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” projesi başladı

ADIYAMAN (PERRE) - Şeriban ÖZÇAKMAK - Adıyaman'da, "Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek" projesi kapsamında düzenlenen eğitimlerle öğrenciler hijyen, sağlıklı beslenme ve hastalıklardan korunma konularında bilinçlendirildi.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ADIYAMAN (PERRE) – Şeriban ÖZÇAKMAK – Adıyaman’da, “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” projesi kapsamında düzenlenen eğitimlerle öğrenciler hijyen, sağlıklı beslenme ve hastalıklardan korunma konularında bilinçlendirildi.

Kahta İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Kahta İlçe Sağlık Müdürlüğü iş birliğiyle yürütülen “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” programı kapsamında öğrencilerde sağlık bilinci oluşturmak amacıyla kapsamlı bir farkındalık etkinliği düzenlendi.

Programda kronik hastalıklar, bulaşıcı hastalıklar, çevre sağlığı, sağlıklı beslenme, fiziksel aktivite, ruh sağlığı ve sağlık hizmetlerine erişim konularında bilgilendirme çalışmaları yapıldı.

Narince Köyü İlkokulu’nda kurulan eğitim istasyonlarında öğrencilere sağlıklı beslenme, ağız ve diş sağlığı, hijyen, bulaşıcı hastalıklardan korunma, aile hekiminin önemi ve 112 acil sağlık hizmetleri hakkında eğitimler verildi.

Eğitimleri başarıyla tamamlayan öğrenciler, Narince Köyü Yaşam Merkezi’nde düzenlenen törenle “Sağlık Elçisi” ilan edildi. Sağlık elçileri, öğrendikleri bilgileri ailelerine aktararak toplumda sağlık bilincinin yayılmasına katkı sağlayacak.

Proje, önümüzdeki süreçte Kahta genelindeki diğer okullarda da uygulanacak.

Programı yerinde inceleyen İlçe Milli Eğitim Müdürü Lütfü Başli ve İlçe Sağlık Müdürü Burcu Ezgi Kocaoğlu, öğrencilerle ve eğitim ekipleriyle bir araya geldi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Lütfü Başli, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:

“Çocuklarımızın küçük yaşta sağlık bilinci kazanmaları geleceğimiz açısından büyük önem taşıyor. Sağlık, sadece bireysel değil toplumsal bir sorumluluktur. Bu tür çalışmalar, öğrencilerimizin hem bilgi hem de farkındalık düzeylerini artırarak daha bilinçli nesiller yetişmesine katkı sağlıyor. Emeği geçen tüm sağlık çalışanlarımıza ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum.”

Kaynak : PERRE

Kaynak: Perre Haber Ajansı

Kahta’da “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” projesi başladı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Haberite.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!